Skillnad mellan versioner av "Lektion 1 (DigSkap)"

Från Mathonline
Hoppa till: navigering, sök
m
m
Rad 4: Rad 4:
 
Skolans Unity licens fungerade inte på elevernas datorer.
 
Skolans Unity licens fungerade inte på elevernas datorer.
  
Därför flyttades Unity-delen av lektionen till [[Lektion 4 (DigSkap)|<b><span style="color:blue">Lektion 4</span></b>]]
+
Därför flyttades Unity-delen av lektionen till [[Lektion 4 (DigSkap)|<b><span style="color:blue">Lektion 4</span></b>]].
  
 
I [[Lektion 2 (DigSkap)|<b><span style="color:blue">Lektion 2</span></b>]] och [[Lektion 3 (DigSkap)|<b><span style="color:blue">Lektion 3</span></b>]] arbetar vi i Visual Studio-miljön.
 
I [[Lektion 2 (DigSkap)|<b><span style="color:blue">Lektion 2</span></b>]] och [[Lektion 3 (DigSkap)|<b><span style="color:blue">Lektion 3</span></b>]] arbetar vi i Visual Studio-miljön.

Versionen från 29 september 2020 kl. 14.03

v36, ons 2/9-2020, kl 14.05-16.40

Skolans Unity licens fungerade inte på elevernas datorer.

Därför flyttades Unity-delen av lektionen till Lektion 4.

I Lektion 2 och Lektion 3 arbetar vi i Visual Studio-miljön.


       Lektion 1          Nästa lektion  >>      


Kursens presentation
Varför programmering i spelutveckling?










Copyright © 2020 TechPages AB. All Rights Reserved.