Skillnad mellan versioner av "Övningar 4 (DigSkap)"

Från Mathonline
Hoppa till: navigering, sök
m
m
Rad 18: Rad 18:
  
  
= <b><span style="color:#931136">Övningar</span></b> =
+
= <b><span style="color:#931136">Frågor</span></b> =
 
<div class="ovnC">
 
<div class="ovnC">
 
<big>
 
<big>
Öppna Unity och skapa för varje övning ett annat, nytt C# script när du gör följande övningar:
+
Öppna Unity och ta fram C# scriptet Variable för att besvara följande frågor:
 +
 +
<div style="border:1px solid black;display:inline-table;margin-left: 0px;"> [[Image: Fragor_Var.jpg]]</div>
  
<div style="border:1px solid black;display:inline-table;margin-left: 0px;"> [[Image: Ovningar_Var.jpg]]</div>
+
Glöm inte att avsluta en körning av scriptet Variable innan du startar nästa körning.
 
</big>
 
</big>
 
</div>
 
</div>
  
  
= <b><span style="color:#931136">Frågor</span></b> =
+
= <b><span style="color:#931136">Övningar</span></b> =
 
<div class="ovnC">
 
<div class="ovnC">
 
<big>
 
<big>
Öppna Unity och ta fram C# scriptet Variable för att besvara följande frågor:
+
Öppna Unity och skapa för varje övning ett annat, nytt C# script när du gör följande övningar:
+
<div style="border:1px solid black;display:inline-table;margin-left: 0px;"> [[Image: Fragor_Var.jpg]]</div>
+
  
Glöm inte att avsluta en körning av scriptet Variable innan du startar nästa körning.
+
<div style="border:1px solid black;display:inline-table;margin-left: 0px;"> [[Image: Ovningar_Var.jpg]]</div>
 
</big>
 
</big>
 
</div>
 
</div>

Versionen från 23 september 2020 kl. 11.05

        <<  Förra avsnitt          Övningar          Nästa lektion  >>      



Frågor

Öppna Unity och ta fram C# scriptet Variable för att besvara följande frågor:

Fragor Var.jpg

Glöm inte att avsluta en körning av scriptet Variable innan du startar nästa körning.


Övningar

Öppna Unity och skapa för varje övning ett annat, nytt C# script när du gör följande övningar:


Redovisning

Frågorna och övningarna ovan ska besvaras och genomföras individuellt.

Testa dina svar och lösningar tills du är nöjd.

  •     Välj sedan en klasskompis. Redovisa för honom/henne.
  •     Låt klasskompisen redovisa hans/hennes lösningar för dig.
  •     Diskutera era lösningar med varandra.
  •     Vid oklarheter fråga Taifun.









Copyright © 2020 TechPages AB. All Rights Reserved.