Skillnad mellan versioner av "Övningar 31 (Csharp 2)"

Från Mathonline
Hoppa till: navigering, sök
m
m
Rad 4: Rad 4:
 
{{Not selected tab|[[4.3 Polymorfism|Genomgång]]}}
 
{{Not selected tab|[[4.3 Polymorfism|Genomgång]]}}
 
{{Selected tab|[[Övningar 31 (Csharp 2)|Övningar]]}}
 
{{Selected tab|[[Övningar 31 (Csharp 2)|Övningar]]}}
{{Not selected tab|[[Lektion 32 (Csharp 2)|Nästa lektion  >> ]]}}
+
<!-- {{Not selected tab|[[Lektion 32 (Csharp 2)|Nästa lektion&nbsp;&nbsp;>> ]]}} -->
 
| style="border-bottom:1px solid #797979"  width="100%"| &nbsp;
 
| style="border-bottom:1px solid #797979"  width="100%"| &nbsp;
 
|}
 
|}

Versionen från 27 april 2022 kl. 15.18

       Genomgång          Övningar      


Dagens övningar

  •     Börja i mån av tid att Jobba med det nya projektet nedan

          (Övn. till kap 2, kursboken, sid 130):


Övning 2.10 Master Mind \(\qquad\qquad\qquad\qquad\qquad\qquad\qquad\) Nytt projekt

MasterMind.jpg


Digital version av kursboken

En digital version av kursboken finns på följande länk:

Programmering 2 med C#, 2019, Förlag TechPages, www.taifun.se.


Projektuppgifterna

Vill du jobba vidare med de tidigare projektuppgifterna, hittar du dem här:


Övning 2.8 (projekt)

Ovn 2 8.jpg

Detta är början till uppgiftens lydelse. Läs vidare i Övningar till kap 2, kursboken, sid 126-130.

Denna projektuppgift ingår i inlämningsuppgifter som kommer att ge bonuspoäng till

Prov 2 i Programmering 2 som kommer att skrivas efter kap 4.

Ytterligare projektuppgifter kommer att läggas till inlämningsuppgifterna. T.ex.:


Övning 2.9

LabyrintProj 1b.jpg


Instruktioner

LabyrintProj 2c.jpg


LabyrintProj 3.jpg









Copyright © 2021 TechPages AB. All Rights Reserved.