Skillnad mellan versioner av "Lektion 1 (DigSkap)"
Från Mathonline
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
Taifun (Diskussion | bidrag) m |
||
(17 mellanliggande versioner av samma användare visas inte) | |||
Rad 1: | Rad 1: | ||
__NOTOC__ | __NOTOC__ | ||
− | v36, ons 2/9-2020, kl 14.05-16.40 | + | SU20a: v36, ons 2/9-2020, kl 14.05-16.40 |
+ | |||
+ | Skolans Unity licens fungerade inte på elevernas datorer. | ||
+ | |||
+ | Därför flyttades Unity-delen av lektionen till [[Lektion 4 (DigSkap)|<b><span style="color:blue">Lektion 4</span></b>]]. | ||
+ | |||
+ | I [[Lektion 2 (DigSkap)|<b><span style="color:blue">Lektion 2</span></b>]] och [[Lektion 3 (DigSkap)|<b><span style="color:blue">Lektion 3</span></b>]] arbetar vi i Visual Studio-miljön. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | {| border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="30" width="100%" | ||
+ | | style="border-bottom:1px solid #797979" width="5px" | | ||
+ | {{Selected tab|[[Lektion 1 (DigSkap)|Lektion 1]]}} | ||
+ | {{Not selected tab|[[Lektion 2 (DigSkap)|Nästa lektion >> ]]}} | ||
+ | | style="border-bottom:1px solid #797979" width="100%"| | ||
+ | |} | ||
<big><big><span style="color:blue"> | <big><big><span style="color:blue"> | ||
− | ::[[ | + | ::[[Presentation av kursen Digitalt skapande 1|<b><span style="color:blue">Kursens presentation</span></b>]] |
− | + | ||
::[[Varför programmering i spelutveckling?|<b><span style="color:blue">Varför programmering i spelutveckling?</span></b>]] | ::[[Varför programmering i spelutveckling?|<b><span style="color:blue">Varför programmering i spelutveckling?</span></b>]] | ||
− | |||
</span></big></big> | </span></big></big> | ||
Nuvarande version från 16 oktober 2020 kl. 14.16
SU20a: v36, ons 2/9-2020, kl 14.05-16.40
Skolans Unity licens fungerade inte på elevernas datorer.
Därför flyttades Unity-delen av lektionen till Lektion 4.
I Lektion 2 och Lektion 3 arbetar vi i Visual Studio-miljön.
Lektion 1 | Nästa lektion >> |
Copyright © 2020 TechPages AB. All Rights Reserved.