Skillnad mellan versioner av "Lektion 1 (DigSkap)"

Från Mathonline
Hoppa till: navigering, sök
m
m
 
(17 mellanliggande versioner av samma användare visas inte)
Rad 1: Rad 1:
 
__NOTOC__
 
__NOTOC__
v36, ons 2/9-2020, kl 14.05-16.40
+
SU20a: v36, ons 2/9-2020, kl 14.05-16.40
 +
 
 +
Skolans Unity licens fungerade inte på elevernas datorer.
 +
 
 +
Därför flyttades Unity-delen av lektionen till [[Lektion 4 (DigSkap)|<b><span style="color:blue">Lektion 4</span></b>]].
 +
 
 +
I [[Lektion 2 (DigSkap)|<b><span style="color:blue">Lektion 2</span></b>]] och [[Lektion 3 (DigSkap)|<b><span style="color:blue">Lektion 3</span></b>]] arbetar vi i Visual Studio-miljön.
 +
 
 +
 
 +
{| border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="30" width="100%"
 +
| style="border-bottom:1px solid #797979" width="5px" | &nbsp;
 +
{{Selected tab|[[Lektion 1 (DigSkap)|Lektion 1]]}}
 +
{{Not selected tab|[[Lektion 2 (DigSkap)|Nästa lektion&nbsp;&nbsp;>> ]]}}
 +
| style="border-bottom:1px solid #797979"  width="100%"| &nbsp;
 +
|}
  
  
 
<big><big><span style="color:blue">
 
<big><big><span style="color:blue">
::[[Spelutvecklingskursens presentation|<b><span style="color:blue">Kursens presentation</span></b>]]
+
::[[Presentation av kursen Digitalt skapande 1|<b><span style="color:blue">Kursens presentation</span></b>]]
::[[Installation av Unity|<b><span style="color:blue">Installation av Unity</span></b>]]
+
 
::[[Varför programmering i spelutveckling?|<b><span style="color:blue">Varför programmering i spelutveckling?</span></b>]]
 
::[[Varför programmering i spelutveckling?|<b><span style="color:blue">Varför programmering i spelutveckling?</span></b>]]
::[[Frågor och Dagens uppgift (DigSkap)|<b><span style="color:blue">Frågor & Dagens uppgift</span></b>]]
 
 
</span></big></big>
 
</span></big></big>
  

Nuvarande version från 16 oktober 2020 kl. 14.16

SU20a: v36, ons 2/9-2020, kl 14.05-16.40

Skolans Unity licens fungerade inte på elevernas datorer.

Därför flyttades Unity-delen av lektionen till Lektion 4.

I Lektion 2 och Lektion 3 arbetar vi i Visual Studio-miljön.


       Lektion 1          Nästa lektion  >>      


Kursens presentation
Varför programmering i spelutveckling?










Copyright © 2020 TechPages AB. All Rights Reserved.