Skillnad mellan versioner av "Lektion 3 (DigSkap)"

Från Mathonline
Hoppa till: navigering, sök
m
m
 
(5 mellanliggande versioner av samma användare visas inte)
Rad 1: Rad 1:
 
__NOTOC__
 
__NOTOC__
v38, ons 16/9-2020, kl 14.05-16.40
+
SU20a: v38, ons 16/9-2020, kl 14.05-16.40
  
  
Rad 13: Rad 13:
  
 
<big><big><span style="color:blue">
 
<big><big><span style="color:blue">
::[[Vad är programmering?|<b><span style="color:blue">1.1 &nbsp; Vad är programmering?</span></b>]]
+
::[[Vad är programmering?|<b><span style="color:blue">Vad är programmering?</span></b>]]
::[[Vad är en algoritm?|<b><span style="color:blue">1.2 &nbsp; Vad är en algoritm?</span></b>]]
+
::[[Vad är en algoritm?|<b><span style="color:blue">Vad är en algoritm?</span></b>]]
::[[Algoritmers beskrivning: Pseudokod och flödesplan|<b><span style="color:blue">1.3 &nbsp; Algoritmers beskrivning: Pseudokod och flödesplan</span></b>]]
+
::[[Algoritmers beskrivning: Pseudokod och flödesplan|<b><span style="color:blue">Algoritmers beskrivning: Pseudokod och flödesplan</span></b>]]
 +
::[[Spelserien Gissa tal: Flödesplan till GissaTal_1|<b><span style="color:blue">Spelserien Gissa tal: Flödesplan till GissaTal_1</span></b>]]
 +
::[[Gissa tal-spelet, tre versioner|<b><span style="color:blue">Koden till Gissa tal-serien, tre versioner</span></b>]]
 
</span></big></big>
 
</span></big></big>
  

Nuvarande version från 16 oktober 2020 kl. 14.16

SU20a: v38, ons 16/9-2020, kl 14.05-16.40


        <<  Förra lektion          Lektion 3          Nästa lektion  >>      


Vad är programmering?
Vad är en algoritm?
Algoritmers beskrivning: Pseudokod och flödesplan
Spelserien Gissa tal: Flödesplan till GissaTal_1
Koden till Gissa tal-serien, tre versioner








Copyright © 2020 TechPages AB. All Rights Reserved.