Skillnad mellan versioner av "Lektion 3 (DigSkap)"

Från Mathonline
Hoppa till: navigering, sök
(Skapade sidan med '__NOTOC__ v37, ons 9/9-2020, kl 14.05-16.40 {| border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="30" width="100%" | style="border-bottom:1px solid #797979" width="5px" | &n...')
 
m
 
(8 mellanliggande versioner av samma användare visas inte)
Rad 1: Rad 1:
 
__NOTOC__
 
__NOTOC__
v37, ons 9/9-2020, kl 14.05-16.40
+
SU20a: v38, ons 16/9-2020, kl 14.05-16.40
  
  
 
{| border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="30" width="100%"
 
{| border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="30" width="100%"
 
| style="border-bottom:1px solid #797979" width="5px" |  
 
| style="border-bottom:1px solid #797979" width="5px" |  
{{Not selected tab|[[Lektion 1 (DigSkap)| <<&nbsp;&nbsp;Förra lektion]]}}
+
{{Not selected tab|[[Lektion 2 (DigSkap)| <<&nbsp;&nbsp;Förra lektion]]}}
{{Selected tab|[[Lektion 2 (DigSkap)|Lektion 2]]}}
+
{{Selected tab|[[Lektion 3 (DigSkap)|Lektion 3]]}}
{{Not selected tab|[[Lektion 3 (DigSkap)|Nästa lektion&nbsp;&nbsp;>> ]]}}
+
{{Not selected tab|[[Lektion 4 (DigSkap)|Nästa lektion&nbsp;&nbsp;>> ]]}}
 
| style="border-bottom:1px solid #797979"  width="100%"| &nbsp;
 
| style="border-bottom:1px solid #797979"  width="100%"| &nbsp;
 
|}
 
|}
 
 
 
  
  
 
<big><big><span style="color:blue">
 
<big><big><span style="color:blue">
::[[Installation och användning av Visual Studio (DigSkap)|<b><span style="color:blue">Installation & användn. av Visual Studio</span></b>]]
+
::[[Vad är programmering?|<b><span style="color:blue">Vad är programmering?</span></b>]]
::[[Console Applications i Visual Studio|<b><span style="color:blue">Console Applications i Visual Studio</span></b>]]
+
::[[Vad är en algoritm?|<b><span style="color:blue">Vad är en algoritm?</span></b>]]
::[[Övningar i Console Applications|<b><span style="color:blue">Övningar i Console Applications</span></b>]]
+
::[[Algoritmers beskrivning: Pseudokod och flödesplan|<b><span style="color:blue">Algoritmers beskrivning: Pseudokod och flödesplan</span></b>]]
::[[God programmeringsstil (DigSkap)|<b><span style="color:blue">God programmeringsstil</span></b>]]
+
::[[Spelserien Gissa tal: Flödesplan till GissaTal_1|<b><span style="color:blue">Spelserien Gissa tal: Flödesplan till GissaTal_1</span></b>]]
::[[Extra övningar|<b><span style="color:blue">Extra övningar</span></b>]]
+
::[[Gissa tal-spelet, tre versioner|<b><span style="color:blue">Koden till Gissa tal-serien, tre versioner</span></b>]]
 
</span></big></big>
 
</span></big></big>
 
 
 
  
  

Nuvarande version från 16 oktober 2020 kl. 14.16

SU20a: v38, ons 16/9-2020, kl 14.05-16.40


        <<  Förra lektion          Lektion 3          Nästa lektion  >>      


Vad är programmering?
Vad är en algoritm?
Algoritmers beskrivning: Pseudokod och flödesplan
Spelserien Gissa tal: Flödesplan till GissaTal_1
Koden till Gissa tal-serien, tre versioner








Copyright © 2020 TechPages AB. All Rights Reserved.